Často kladené otázky

Máte kamennú predajňu? 

Žiaľ, máme len internetový obchod, ponúkaný tovar na našej stránke je dostupný na objednávku.

Akým spôsobom je doručovaný tovar?

Tovar je doručovaný kuriérskou spoločnosťou Slovak Parcel Service, s.r.o., DHL freight, TOPTRANS s.r.o. ak je nie je pri tovare uvedené inak. 

Je možný osobný odber tovaru u Vás?

Áno, tovar je možné u nás prevziať po vopred dohodnutom čase aj osobne na adrese Glamours s.r.o, Dolné Rudiny 1,  010 01 Žilina (sklad, budova DOMINO). Pri osobnom odbere je možné platiť aj v hotovosti.

Akú mám možnosť platby?

U kuriéra v hotovosti alebo predom na predfaktúru. Pokiaľ uvediete pri objednávke do poznámky, že si želáte platbu kartou, dobierku uhradíte platobnou kartou. Pri doručení tovaru nákladnou prepravou len predom na predfaktúru.

Doba doručenia tovaru?

Doba dodania tovaru je uvedená pod každým produktom. Dodanie tovaru sa pohybuje od 3 – 6 týždňov, prípadne 8 týždňov pri zákazkovej výrobe, ak nie je uvedené inak. Pri tovare skladom expedujeme tovar v priebehu 2 pracovných dní. Rovnako sa môžete informovať opresnejšom termíne dodania konkrétneho tovaru.

Je možné objednať aj iný rozmer / farbu tovaru aký ponúkate na stránke?

Väčšinu tovaru unás je možné objednať len v rozmere / farbe aký ponúkame na našich stránkach. Zvoliť si ľubovoľný rozmer je možne pri zrkadlách pri výrobcovi GieraDesign alebo zo sekcie Slovenských umeleckých zrkadiel.

Je súčasťou balenia zrkadiel aj montážny materiál?

Súčasťou balenia zrkadiel sú úchyty na stenu, samotný montážny materiál nie je súčasťou balenia, nakoľko tento závisí od druhu steny / povrchu, na ktorom budú zrkadlá upevnené.

Zmontujete mi nábytok, ktorý je v demonte?

Túto službu žiaľ neponúkame. Samozrejmosťou balenia nábytku ja aj montážny návod. 

Doveziete mi tovar až do bytu / domu?

Tuto službu neponúkame. Kuriérska spoločnosť má povinnosť doručiť tovar len po prvé dvere objektu.. Rovnako šofér nákladnej prepravy nie je povinný Vám tovar vyniesť až do bytu / domu.

V prípade odstúpenie od zmluvy, na akú adresu doručiť tovar?

Tovar je potrebné doručiť poštou, kuriérskou spoločnosťou, prípadne osobne po dohode na adresu Glamours s.r.o., Saleziánska 3737/6, 010 01 Žilina, tel. 0948 070 288. Odporúčame Vám zásielku poistiť.

https://www.glamourdesign.sk/obchodne-podmienky/

Ako reklamovať tovar v prípade poškodenia prepravou?

V prípade poškodenia je potrebné spísať škodu na mieste s kuriérom a pri reklamácii postupovať podľa obchodných podmienok kuriérskej spoločnosti.

 - pokiaľ neskontrolujete tovar na mieste s kuriérom, ale škodu na Vašom tovare zistíte až po prevzatí zásielky a to do 24 hodín od prevzatia tovaru, nemusíte mať žiaden strach. Náš tovar je poistený a jeho poistenie platí 24 hodín po Vašom prevzatí! Poškodenie, prosím, nafoťte a pošlite nám na email info@glamourdesign.sk alebo nás kontaktujte na t.č.0948 070 288. Po obdržaní reklamácie začneme podnikať všetky kroky, aby sme Vám zaslali nový tovar čo najskôr.

Nároky k neskoršiemu zisteniu tovaru poškodeného pri preprave je možné uplatniť len ak zákazník preukáže, že reklamované vady mal tovar v dobe prevzatia od dopravcu!

Dôrazne doporučujeme, aby ste si tovar po prevzatí skontrolovali do 24 hodin!!!

Aká je záruka na Váš tovar?

Záruka na náš tovar je 2 roky.