Doprava a platba
Naša spoločnosť využíva na prepravu tovaru kuriérsku spoločnosť Slovak Parcel service s.r.o. , DHL Freight a TOPTRANS.
V prípade, že sa vami objednaný tovar nachádza v našom primárnom sklade, vašu objednávku začneme pripravovať k preprave nasledujúci pracovný deň. Ak vaša objednávka nie je prítomná na našom sklade, dodanie tovaru trvá 2 - 5 týždňov. Informácie o dobe dodania tovaru sa nachádzajú aj priamo pri tovare na našej stránke. Doručenie kuriérom trvá 1-2 dni od odoslania. O expedovaní budete informovaní e-mailom a SMS správou.
Doprava v rámci Slovenskej republiky je zdarma. Výslednú cenu neovplyvnia už žiadne ďalšie poplatky (balné a i.), takže Vaša cena uvedená v objednávke je suma, ktorú uhradíte pri preberaní tovaru.
Platba za tovar
Platbu za tovar hradíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru, t.z. platba sa uskutočňuje na dobierku. Faktúra (daňový doklad) je odosielaná e-mailom spolu s informáciou o odoslaní tovaru. Platbu za tovar môžete uskutočniť aj predom - platba na predfaktúru.
Na predfaktúru je nutné uhradiť nadrozmerný náklad, ktorý bude doručovaný nákladnou prepravou.
Na predfaktúru je nutné uhradiť nadrozmerný náklad, ktorý bude doručovaný nákladnou prepravou.
Pokiaľ si prajete platiť dobierku platobnou kartou, je potrebné nás predom informovať, nakoľko nie každý kuriér disponuje platobným terminálom.
Tovar si po prevzatí od kuriéra skontrolujte do 24 hod! Neskoršie reklamácie poškodenia tovaru kuriérskou spoločnosťou bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.
Pred prevzatím tovaru od kuriéra si, prosím, skontrolujte, či je obal neporušený, v prípade akejkoľvek nezrovnalosti tovar neprevezmite, prípadne tovar skontrolujte pred kuriérom.
Je pre Vás výhodnejšia platba predom?
Pokiaľ chcete tovar zaplatiť predom prostredníctvom bankového účtu ( napr. z dôvodu vyššej hotovosti pre kuriéra..) radi Vám vyhovieme. Stačí, pokiaľ vo Vašej objednávke v nákupnom košíku - krok č. 3/5 - uvediete do poznámky Vašu požiadavku na platbu predom na bankový účet. Obratom Vám zašleme údaje pre vykonanie platby. Tovar Vám zašleme po pripísaní finančnej čiastky na náš účet. Chceli by sme Vás upozorniť, že väčšina tovaru v našom e-shope je na objednávku s dlhšou dobou dodania, preto aj napriek pripísaniu čiastky na náš účet nemusí byť tovar k Vám ihneď odoslaný. Samozrejme tovar, ktorý máme skladom, odošleme obratom po úhrade.
Čo robiť ak je tovar poškodený ale zásielku ste už prevzali?
Ani v tomto prípade nemusíte mať žiaden strach. Náš tovar je poistený a jeho poistenie platí až 24 hodín po Vašom prevzatí! Poškodenie prosím nafoťte a zašlite nám na e-mail office@glamours.sk. Po obdržaní reklamácie začneme podnikať ihneď všetky kroky, aby sme Vám zaslali nový tovar čo najskôr. Kuriérska spoločnosť Vás bude kontaktovať a dohodne si s Vami termín vyzdvihnutia poškodeného balíka.