Reklamácie

Snažíme sa robiť všetko preto, aby ste Vy - Naši zákazníci boli spokojní s tovarom, ako aj s našimi službami. Môže sa však stať, že sa niečo skrátka pokazí. Ak teda potrebujete reklamovať tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, prečítajte si, prosím, informácie z obchodných podmienok.
 
Dôrazne doporučujeme, aby jste si tovar po prevzatí  skontrolovali do 24 hodin!!!
 

Nároky k neskoršiemu zisteniu tovaru poškodeného pri preprave je možné uplatniť len ak zákazník preukáže, že reklamované vady mal tovar v dobe prevzatia od dopravcu! Postupovať môžete nasledovne:


- v prípade poškodenia je potrebné spísať škodu na mieste s kuriérom a pri reklamácii postupovať podľa obchodných podmienok kuriérskej spoločnosti. 
 
- pokiaľ neskontrolujete tovar na mieste s kuriérom, ale škodu na Vašom tovare zistíte až po prevzatí zásielky a to do 24 hodín od prevzatia tovaru, nemusíte mať žiaden strach. Náš tovar je poistený a jeho poistenie platí 24 hodín po Vašom prevzatí! Poškodenie, prosím, nafoťte a zašlite nám na email info@glamourdesign.sk alebo nás kontaktujte na t.č. 0948 070 288. Po obdržaní reklamácie začneme podnikať všetky kroky, aby sme Vám zaslali nový tovar čo najskôr.
 
Poškodený tovar odporúčame neprevziať a ihneď nás o tejto skutočnosti informovať!

Pre viac informácii doporučujeme oboznámiť sa s Obchodnými podmienkami www.glamourdesign.sk.